close
真不敢相信就要2007了。小時候曾經看過一篇香港的小說裡,女主角說,三十歲就可以死,而現在的我,已經跨過這數字好一陣子了。
常常心裡會浮現一些句子一些疑問一些這樣那樣。自問自答的時候,再度想到我那「無敵鐵金鋼」理論:每個人其實都是無敵鐵金鋼,有一個小小的人操控著那巨大的身體,有時力不從心是理所當然,畢竟機械和人腦是兩回事。這麼想之後,對於某些事情就能稍稍釋懷了。
 
新年沒有什麼特別的新希望。希望我還是我。希望當我變得不像我的時候,身邊有人可以毫不猶豫地戳我一刀:「再這樣下去我就要討厭妳了」。一點也不擔心交情這件事會不會消失。
 
小木偶不論能不能變成真的男孩,無論承認與否,蟋蟀吉姆尼終究是他不可或缺的良心。在顛簸的道路上,衷心感謝一路陪在身邊的吉姆尼。 (Especially to dear violet)
 
以下為點歌時間:
 
In My Life (我喜歡貝蒂米勒的版本)
There are places I'll remember
All my life though some have changed
Some forever not for better
Some have gone and some remain
All these places have their moments
With lovers and friends I still can recall
Some are dead and some are living
In my life I've loved them all
 
But of all these friends and lovers
There is no one compares with you
And these memories lose their meaning
When I think of love as something new
Though I know I'll never lose affection
For people and things that went before
I know I'll often stop and think about them
In my life I love you more
 
Though I know I'll never lose affection
For people and things that went before
I know I'll often stop and think about them
In my life I love you more
In my life I love you more
arrow
arrow
    全站熱搜

    leneige 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()